کوکی می‌خواهید؟

ما برای ارائه محتوای شخصی و تبلیغات و نیز برای ارتباط با سرویس‌های اجتماعی و جهت آنالیز ترافیک سایت خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم. شما در صورت ادامه، این موضوع را قبول می‌نمایید. بیشتر بدانید

Priority support

As an existing customer, please, fill in the following details of your current plan.

SLA ID can be found in the purchase confirmation sent to your email.

Severity 4 - lowest
1 - highest
2
3
4 - lowest
Platform Windows
Windows
Linux

اولویت

اولویت ۱
سیستم قطع شده است! همه کاربران تحت تاثیر این مشکل هستند.
اولویت ۲
مشکل حاد نرم‌افزاری که باعث از بین رفتن بخشی از قابلیت‌ها یا عملکرد نرم‌افزار شده است. بسیاری از کاربران تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند.
اولویت ۳
مشکل در فعالیت یا قابلیت‌های نرم‌افزار. تعدادی از کاربران تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند.
اولویت ۴
مشکل کوچک در نرم‌افزار، درخواست اضافه کردن قابلیت، سوال، راهنمایی در مورد پیکربندی و غیره.