پشتیبانی آیسوارپ
هر کاربر آيسوارپ میتواند با استفاده از فرم تماس زنده با پشتیبانی موجود در سایت ما با ما تماس بگیرد. این ابزار بصورت ۲۴/۷ در اختیار همه هست، بدون هیچگونه هزینهای. زمان پاسخگویی ۴۸ ساعت میباشد.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
زیرا همه سوالات شایسته پاسخگویی میباشند
پشتیبانی زنده
پشتیبانی زنده اولین نقطه ارتباطی شما با تیم فنی ما میباشد. قابل دسترس بصورت ۲۴/۷، برای استفاده همگان رایگان میباشد.
-
تماس تلفنی (فقط پشتیبانی با اولویت و مشتریان کلاود)
-
بصورت معمول پاسخ در ۲ ساعت کاری میباشد
-
زمان تضمین شده پاسخگویی ۴۸ ساعت میباشد
-
پشتیبانی محصولات میراپوینت
پشتیبانی با اولویت
مشتریانی که آیسوارپ را بر روی سرور خودشان راهاندازی کردهاند میتوانند پشتیبانی با اولویت را بصورت یک سرویس خریداری نمایند تا مطمئن شوند که نحوه پشتیبانی مورد نیازشان را دریافت خواهند کرد. زمان پاسخگویی میتواند در حد ۱ ساعت به همراه امکان تماس، بر اساس پلن پشتیبانی انتخاب شده تضمین شود.
-
سرویس پیشپرداخت
-
با امکان تماس تلفنی
-
زمان پاسخگویی بر اساس پلن
سوالات متداول
مهندس پشتیبان ما، با صلاحدید خودشان با شماره تلفن شما تماس میگیرند تا اطلاعات اضافی مورد نیاز مربوط به مشکل شما را جمعآوری کرده و یا شما را در جریان تغییرات مهم و پیشرفت کار قرار دهند.
بله، هر کسی میتواند هر سوالی را در مورد آیسوارپ مطرح نماید. از سوالات مربوط به چگونه انجام دادن کاری تا نحوه تنظیم کردن نرمافزار ایمیل مورد علاقهتان. از نحوه ریست کردن رمز تا مشکلات پیچیده مانند تنظیم دامنهتان. هیچ سوالی بسیار ساده یا بسیار پیچیده نیست که بی پاسخ بماند.
یک مشکل زمانی حاد در نظر گرفته میشود که سیستم شما خوابیده باشد یا تعداد زیادی از کاربران را درگیر کرده باشد. همچنین شامل از دست رفتن قابلیتهای نرمافزار بدلیل عدم امکان انجام فعالیتهای عادی توسط تعداد زیادی از کاربران میشود.
لطفا از امکان پشتیبانی زنده با چت استفاده نمایید. عضوی از تیم پشتیبانی ما ظرف ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.
اگر شما بروازر خود را ببندید، پاسخ ما را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد به شرطی که آدرس ایمیل خود را به ما بدهید.
عضوی از تیم پشتیبانی ما میتواند با دسترسی به سیستم شما از راه دور، به شما کمک نماید.