Cookie anyone?

ما برای ارائه محتوای شخصی و تبلیغات و نیز برای ارتباط با سرویس‌های اجتماعی و جهت آنالیز ترافیک سایت خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم. شما در صورت ادامه، این موضوع را قبول می‌نمایید. بیشتر بدانید

پشتیبانی آیس‌وارپ

هر کاربر آيس‌وارپ می‌تواند با استفاده از فرم تماس زنده با پشتیبانی موجود در سایت ما با ما تماس بگیرد. این ابزار بصورت ۲۴/۷ در اختیار همه هست، بدون هیچگونه هزینه‌ای. زمان پاسخگویی ۴۸ ساعت می‌باشد.

Michael

Head of Support

Daniel

Application Specialist

Petr

Sr. Application Specialist

Marek

Sr. Application Specialist

Michal

Escalation Specialist

Philip

Mirapoint Specialist

Steve

Sr. Application Specialist

زیرا همه سوالات شایسته پاسخگویی می‌باشند

سوالات متداول

امکان تماس چیست؟ +

مهندس پشتیبان ما، با صلاحدید خودشان با شماره تلفن شما تماس می‌گیرند تا اطلاعات اضافی مورد نیاز مربوط به مشکل شما را جمع‌آوری کرده و یا شما را در جریان تغییرات مهم و پیشرفت کار قرار دهند.

پشتیبانی زنده برای همه، واقعا؟ +

بله، هر کسی می‌تواند هر سوالی را در مورد آیس‌وارپ مطرح نماید. از سوالات مربوط به چگونه انجام دادن کاری تا نحوه تنظیم کردن نرم‌افزار ایمیل مورد علاقه‌تان. از نحوه ریست کردن رمز تا مشکلات پیچیده مانند تنظیم دامنه‌تان. هیچ سوالی بسیار ساده یا بسیار پیچیده نیست که بی پاسخ بماند.

میزان حاد بودن به چه صورت است؟ +

یک مشکل زمانی حاد در نظر گرفته می‌شود که سیستم شما خوابیده باشد یا تعداد زیادی از کاربران را درگیر کرده باشد. همچنین شامل از دست رفتن قابلیت‌های نرم‌افزار بدلیل عدم امکان انجام فعالیت‌های عادی توسط تعداد زیادی از کاربران می‌شود.

شما یک مشتری میراپوینت هستید؟ +

لطفا از امکان پشتیبانی زنده با چت استفاده نمایید. عضوی از تیم پشتیبانی ما ظرف ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

اگر امکان صبر کردن برای جواب از پشتیبانی زنده را ندارم چکار کنم؟ +

اگر شما بروازر خود را ببندید، پاسخ ما را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد به شرطی که آدرس ایمیل خود را به ما بدهید.

پشتیبانی ریموت چیست؟ +

عضوی از تیم پشتیبانی ما می‌تواند با دسترسی به سیستم شما از راه دور، به شما کمک نماید.

Severity

Severity 1
System is down! All users are affected by this issue.
Severity 2
Critical loss of application functionality or performance resulting in high number of users unable to perform their normal functions.
Severity 3
Moderate loss of application functionality or performance resulting in multiple users impacted in their normal functions.
Severity 4
Minor loss of application functionality, product feature requests, how-to questions, configuration help, etc.